Reklama123

poniedziałek, 27 marca 2023

17 zdjęć „mistrza Photoshopu”, który spełnia życzenia ludzi bardzo dosłownie

    1 „Czy możesz usunąć tę rękę z okolic moich piersi?”

2 „Przez kolegę z tyłu to zdjęcie wygląda dziwnie. Chciałabym, żeby zniknął”

3 „Możesz mi dodać jakąś torbę do ręki?”


4 „Chcemy wyglądać bardziej metalowo”


5 „Wygląda, jakbym nie miała jednej ręki. Poprawisz?”


6 „Przekręciła mi się jedynka. Da się ją jakoś odwrócić?”


7 „Moja mama jest religijna. Czy mógłbyś zakryć posąg?”


8 „Dodaj proszę piorun za nami”


9 „Czy mógłbyś usunąć tę rurę z przodu?”


10 „Założyłem śnieżnobiałą koszulę i moje zęby wyszły przez to pożółkłe. Da się to naprawić?”


11 „Zrób tak, żebyśmy byli tego samego wzrostu”


12 „Moja ręka, którą trzymam dziewczynę wyszła dziwnie. Zrób coś z tym!”


13 „Usuniesz pana, który podlewa?”


14 „Czy dałoby się do zdjęcia dodać więcej zieleni?”


15 „Zrób tak, aby było widać, że się śmiejemy”


16 „Chcielibyśmy aby to zdjęcie wyglądało bardziej groźnie”


17 „Chcę wyglądać bardziej jak niebezpieczny agent”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz